Träna hårt

 
Ni hittar mig nog på gymmet 2-4 ggr/vecka, men jag har bara inte haft ritkigt tid att blogga om det, men jag LOVAR att jag ska bli bättre på det, verkligen! Det är ju kul att läsa andras träningar, men mycket har jag ändå inte fått skrivet själv, sorry. 
 
Jag tror bloggmotivationen tryter då jag inte alls tycker att designen här på bloggen känns som mig, inte heller bilderna. Borde verkligen fixa nya bilder, har pratat med en på gymmet så där får det fotas, gäller bara att få någon att ta fotonen. Hmmm.
 
Hur som helst har jag både tränat ensam och tillsamman med Jannike och Frida på sistone och som vanligt på LadyLine inne i centrum. Det var roligt att ha med sällskap i salen för en gångs skull. Så vi körde lite cirkelträning då och när vikterna blev högre började svetten rinna även om tempot var lite lägre den gången. Jag har inte haft möjlighet att köra något lett pass eftersom mina tränignstider oftast är mellan kl. 12-14, så har alltså kört egna styrkepass i salen, vissa tyngre än andra. Nästa pass ska jag försöka ta i morgon, och lägga på mera vikter och fler repetitioner så jag känner av det dagen efter, är ett tag sedan nu igen jag kännt av dagen efter att jag tränat hårt dagen innan..
 
Har ni annars något speciellt ni skulle vilja jag skriver om?? Ge gärna önskemål om det finns några!
 




» Hanna

Här kommenterar jag igen! :D men det skulle vara roligt om du gjorde flera inlägg med tips på olika rörelser du gör. T.ex. i ett inlägg visar du några magmuskelrörelser du gör. I nästa inlägg ben.. osv. och då hur många reps du gör och sådär. Fast då skulle det ju såklart vara roligt med lite bättre bilder än de här med din telefon. Ifall du alltså har möjlighet till det :)

2013-09-24 // 17:12:43
» Anna

Nå bra tips för övningar mot stel nacke/rygg? :)

2013-10-13 // 20:51:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!