Helt slut i benen

Det blev ett ben och armpass idag på gymmet igen, och sedan cykling till och från gymmet följt av cykling till coh från stallet + ridning av hästen min, så mina ben är helt loppu slut ikväll!!
 
Själva träningspasset på gymmet gick helt bra, min kropp presterar bäst mellan 12-15 om dagarna så när jag är ledig brukar jag försöka fara och träna till den tiden, lika så idag.
 
Uppvärmning 10 min på crosstrainer, sedan olika övningar med fria vikter för armarna, följt av benpress med 70 kg vikt och sedan en övning (som säkert har namn men vet inte vad det heter) så jag har en stång som är fast i en ställning som endast kan far upp och ner, så denna stång har jag på axlarna och fötterna en bra bit framför mig så jag sätter mig ner som jag skulle sätta mig på en stol och sedan skjuter jag upp mig.
 
Alla repetitioner för jag 3*12 och med armarna orkar jag inte mer än 5-8 kg beroende på övning, men det tar sig efter sommarledigheten. Jag passade också på att träna i mina ny shorts, och det var faktiskt riktigt skönt. Jag var rädd de skulle glida upp i grenen, men det gjorde de som tur inte. Pilligt o Praa
 
 
Känner mig alltid lika fånig då man ska ta bild så går längst in i salen och fotar snabbt så ingen ska se ;) 
Visst e shortsen snygga?





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!