Balsam för säjlen

Jag funderade fram och tillbaka om det lämpade sig att ladda upp detta här då jag försöker hålla den här bloggen som en tränignsblogg/hälsoblogg, men då igen så anser jag att umgås med så härligt gäng och ha så roligt som jag ahde igår var balsam för själen och helt fantastiskt roligt, så därför laddar jag upp lite bilder från gårdagens rock-tema fest. Det var alltså talko-fest som stod på schemat med tema Rock.
 
Tack och bock alla för igår, nu har det blivit lite väl mycket festande på sistone så nu blir det en vecka med hård träning, men att balsamera humöret behövs med sådana här toppen kvällar emellanåt!
 
Igår var jag rock-brud, idag trött o sminklös godisätare, i morgon hurtbulle som tränar på gymmet, typ! ;) 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!