TRÄNINGSVÄRK

Alltså jeesus vad tränignsvärk jag har i bröstmusklerna!! Jag pumpade ganska så bra igår på BodyPumpen men jag kände mig ganska så svag. Sara har ju blivit så stark så hon har ju nästan trippelt så mycket vikter som mig i alla övningar, så jag fnissade lite åt mig själv när jag såg mina spagettiarmar i spegeln, haha. Nå bättre kan det bara bli!
 
Sen fick Sara mig också övertygad om att börja i en löp-skola igen, så nu ska jag försöka hänga med i Heidis löpskola "på språng" med Sara! Ska bli intressant om jag får mer intresse för löpningen nu?? Vi får se?! Hoppas min självdiciplin håller i sig så jag kommer igång. Här hittar ni mer info på FaceBook och här på folkhälsans hemsida. 
 
 
Senast jag var ute och sprang var i påsk med pappa i Sverige.
 
Annu.




» Heidi

Jättekul att du ska komma med! :)

Svar: jodå, det gör jag, jag har bara inte passligt att komma idag på första träffen, men nästa vecka! :D
Annu Åkers

2013-05-08 // 06:57:35
» Sara

Jag har megaträningsvärk i bröst och ben idag ännu :D

2013-05-08 // 11:30:59
» anna

Herregud va ni e lat... :D

2013-05-10 // 07:31:02
» anna

menar då ni inte har skrivit här på länge... eller tränat!! :)

Svar: haha, nåmen thomas tränar för fulla muggar men då han lite tappat motivationen med bloggningen ;) jag då igen har varit lite lat förlåt! ;)
Annu Åkers

2013-05-10 // 07:31:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!