Tagga tagga, peppa peppa

Haha, alltså mitt tränande de senaste två veckorna har varit skrattretande, MEN nu är jag på gång efter stress, flunssa och spysjuka. Jag är mer taggad än någonsin att komma igång!! Ikväll blir det BodyPump på LAdyLine med världens bästa Sara.
 
Jag blev annars lite ledsen när jag ställde mig på vågen igår och idag. Andra tjejer skulle väl bli glad, men inte jagEnligt den har jag gått ner nästan 2 kg under dessa 2,5 veckor, och de måste ju betyder att musklemassa försvunnit från min kropp (=muskler väger mer än fett)!! Så därför tycker jag att BodyPump passar extra bra in idag så jag kan pumpa tillbaka lite muskler, hehe, jag vill ju ha lite former och MUSKLER på min kropp.
 
SÅ NU KÖR VI!!
 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!