Så frustrerad!

Jag känner mig så frustrerad. Det känns som det kommer någonting emot hela tiden nu igen som gör jag inte kan träna! Sedan jag tog eget medlemskap har bara sjukdom härjat här känns det som..
 
Denna värk jag känner i foten har egentligen varit från december redan, men den värken har varit överkomlig, men de senaste 3 dagarna har det PANG blivit värre och jag ätit maxdos värkmedicin, och idag klarade jag inte ens av att åka ut till stallet och rida p.g.a. värken i foten som uppstår då jag går helt vanligt. Så idag på praktiken fick jag gå på yttersidan av foten för att inte stöta till "knölen" under stortån på min vänstra fot. Thomas frågade mig i morse "ska du faktiskt klara av att vara på praktiken idag?", så jag skojar inte om smärtan som strålar i foten!
 
Jag förstår inte vad som hänt, är "knölen" under stortån som smärtan strålar ifrån inflammerad? Som ni förstår hamnar jag med andra ord skippa alla timmar på gymmet som har med fart att göra, och löpskolan får jag lägga på hyllan tills jag får veta av farbror doktorn vad foten felas. :(
 
Sorry nu för mitt tycka synd om mig inlägg, men jag vill förklara varför det är lite tyst på bloggen här nu.. MEN jag kan ju träna övrekroppen, så efter tenten på fredag tränar jag den som vanligt och uppdatera, om träning, men gällande min träningen (annan uppdatering kommer) kan det vara lite tyst här nu några dagar. :( Hoppas ni förstår!
 
 
Löpning, hopp, studsar, och andra rörelser som belastar foten mera får vänta..
 
Istället får jag fokusera på bålen, mage och rygg + armar, antar jag!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!