Efter regn kommer solsken

 
 
Idag var jag då till LadyLine för att få planerat ett träningsprogram. Foten har ju kännts bättre, men idag var den faktiskt lite sämre igen (men inte som förra veckan!). Jag fick prata med Lena på gymmet och planera vad jag vill få ut av min träning, hur ofta osv. och så skulle hon göra ett program åt mig!
 
 
 
 
Efter att vi suttit och diskuterat en bra stund så kom hon med mig i salen och visade några basövningar och tekniken, och jag fick snabbt konstatera att jag gjort med lite fel teknik vissa saker (gällande små saker som ändå är viktiga) så det var ju verkligen super hon var där och petade på mina axlar, knän och höfter när de inte riktigt var i rätt position.
 
En övning (rodden) kändes av lite i foten så den tror jag att jag sparar tills foten blir bättre, men annars så kändes det riktigt bra, flåset kom upp och svetten dunstade fram en aning trots det korta träningspasset. Så jag är mycket hoppfull inför träningen, även om jag inte kan fara på mina älskade pass nu på ett bra tag, men hoppas motivationen hittas i alla fall. :)
 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!