Core + armträning med mamsen

Idag tänkte jag först ha tagit en vilodag från gymmet, men så ringde mamsen och ville hänga med till gymmet, så vi kikade ut någon passlig timme som funkade för mamsen och min fot och så iväg.
 
Det blev Core 30 min, och jäklarns vad magmusklerna krampade där ett tag. Till min förtjusning så fanns plankan med i programmet, men eftersom jag har frakturen i foten slapp jag som tur göra den, så något gott för ju frakturen med sig, jag kan med gott samvete skita fullkomligt i att göra plankan, hehe!
 
Efter Coren så tränade jag armarna och avslutade med 10 min kondition på crosstrainern. Slutsaldot blev 65 min effektiv träning. Bra det när man först hade tänkt ta vilodag, hyvä minä!
 
 




» Ina

Du vet om att man kan köra plankan på knä också va?!? ;-) eftersom det inte är lika tungt på knä som på tå, kan man köra t.ex. 15 sek extra :))
Puss

Svar: jo och jag gjorde från knäna också, men fick inte det att kännas på samma sätt ;) // annu
Annu Åkers

2013-05-27 // 22:52:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!