Vårt kylskåp

Thomas har gått in riktigt ordentligt med dessa pepp-texter, nu har han dekorerat vårt kylskåp också. Han hade tydligen lagt upp dem redan i förrgår men jag såg det först idag.. så observant är jag..
 
Well jag lever väl upp till budskapet då, och det visar att jag sällan går i kylskåpet, höhö!! Bad joke. Idag blir det benträning på gymmet, jag tänkte åka dit före skolan idag så jag ska börja packa väskan nu och göra i ordning lite mellis att ta med och äta efter gymmet så jag orkar vara i skolan sen någon timme.
 
Jag har lite dåligt samvete då självdiciplinen farit i botten med träning då jag hade paus p.g.a. tentläsning, så denna vecka ska jag försöka få tillbaka mina rutiner med träningen 3 gympass / vecka + ordentlig ridning 5-6 ggr/vecka.
 
Every accomplishment starts with the decision to try!
 
 
 
Annu.
 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!