Ligger och pööser

Alltså när jag är stressad eller har ångest över något börjar jag tröst-äta, så mina matvanor har verkligen inte fått många tankar den senaste veckan då jag stressat och haft ångest över morgondagens stora tent..
 
Men i morgon blir det ändring på det, för DÅ börjar jag träna på allvar igen!! Sablar magen är så uppblåst då jag ätit lite onyttigare o saltigt mat/snacks så jag har mer vätska i kroppen än vanligt!
 
Så som bäst försöker jag finna lite inspirationsbilder för att orka plugga det sista, och finna motivation till träningen i morgon! Om jag dessutom Blir godkänd i morgondagens tent har jag lovar mig själv att jag ska få köpa en ny träningstopp!!
 
 
 
Annu.
 




Härliga inspirationsbilder, såna där brukar jag också peppa mig själv med! ;) KRAM

2013-03-06 // 20:25:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!