Jeeestas

Alltså ikväll var jag och Sara på TBC, och jäklar vad tungt det var! Jag hade inte varit på det förut och tog kanske ut mig lite väl mycket i början, men jag var så glad över att få vara på ett pass igen och med en så goo vän så kunde inget annat!
 
Svetten rann mellan brösten, längs med ryggen, längs med tinningarna och härligt var det (förutom då det rann i ögonen!). Aino är verkligen super på att dra timmar, även om jag första gången på TBC så hängde jag helt ok med i svängarna. Det var riktigt roligt, men det har nog aldrig gått så långsamt hemåt på cykel från gymmet som idag, kroppen var heelt loppu slut! Sen väntade bara en sväng till stallet också, men som tur stod terräng på schemat så kunde ta det lugnt! ;) 
 
Så inatt kommer jag verkligen sova gott, kroppen är trött över allt nu!
 
 
gammal bild på mig och Sara





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!