En liten miss!

Igår blev det en liten miss i planeringen, jag hade för mig att gymmet skulle ha upp till kl 22 men de stängde redan kl 21, så när jag stegade in på gymmet kl 20:05 så frågade de mig om jag var medveten om att de stängde kl 21, så jag hade bara 45 min på mig innan jag måste tillbaka till omkldningsrummet
 
Träningen blev alltså stressad och jag hann med 10 min uppvärmning på crosstrainern, följt av 20-25 min på löpbandet. Som sällskap hade jag super-Sara och vi var super duktiga. Jag körde intervaller på löpbandet med två promenadpauser i 1 min per gång, sen så ökade jag farten vart efter. Ibland hade jag att jag sprang i uppförsbacke (det går att höja/vinkla löpbandet) och ibland på plant.
 
Eftersom jag inte sprungit mycket så kanske tid och km inte var någon höjdare, men på löpbandet sprang jag väl ca 3 km på ca 20-25 min och förbrände ca 200 kcl. Svetten rann och jag kände mig som en super-woman då jag ändå stressat till gymmet och sprungit i bra tempo! Jag trodde ändå att jag skulle känna av löpningen i kroppen idag, men ingen träningsvärk, så måste pusha mig ännu hårdare nästa gång! ;)
 
 
Bilden knäppte Sara i smyg igår
 
Annu. 




» Sara

Hehe, jo en liten miss ;) men det blev ju supereffektiv träning istället! Tack för träningssällskapet!

Svar: tack själv! alltid lika gemytligt! <3 // Annu
Annu Åkers

2013-03-09 // 12:11:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!