Förlåt på förhand!

Jag beklagar över min apdåliga uppdatering här på bloggen, men min motivation är i botten just p.g.a. foten. Visst haltar jag inte ständigt, men ont har jag mer eller mindre varje dag och det tar på motivationen. Jag vill inte skriva 1000 klagoinlägg, så därför jag har lämnat bloggadet på denna bloggen lite på hyllan. Idag komi alla fall min fina vän Jannike med mig till gymmet, så det i sig gav mera motivation igen då jag vet hon kommer att följa med några dagar i veckan nu i sommar då hon har gymkort.
 
Det som känns jobbigt är att jag bara inte riktigt är någon tjej som gillar att gå varje gång i salen och träna, jag vill gå på dragna timmar, jag vill sparka, jag vill hoppa jag vill ha möjligheten att springa ute eller innne om jag så vill. Idag efter vårt gympass hann jag tänka "nämen jag far på en länk runt metviken när det är så fint väder, nog orkar jag", men sedan slog det mig att jag inte får springa ännu. Jag är super duper ledsen att jag klagar, detta skulle vara en blogg som peppar er, men tyvärr är jag inte rätt person för det just nu, jag behöver själv peppning för att dra mig till gymmet.
 
Jag är evigt tacksam att jag fick ett träningsprogram lämpat för min trampdyna gjort åt mig vid LadyLine, för jag delar upp det i tre delar så jag behöver inte köra samma övningar varje gång, MEN jag saknar BodyCombat som tusan, det var lätt min favorit timme. Men tro mig inte fel, det känns nog i mina muskler nu också fast jag är begränsad och måste tänka extra noga på teknik för att inte belasta trampdynan. Jag ska försöka få Jannike att fota lite på söndag så kan ni få se några nya övningar. Något gott borde ju komma ut ur detta.. ;)
 
Förlåt för att jag inte peppar er just nu, men jag tycker denna sommar kommer att suga på det sättet att jag inte kan delta i några lekar (volleyboll, brännboll, fotboll osv.) då jag inte får springa eller hoppa.. Så Förlåt på förhand, ta mitt klagande inte så seriöst!
 




» Anna

Jag förstår. Klaga inte. Det blir nog bra. :)
Hur är det med thomas? Ni är väl nog fortfarande ihop väl?

KRAM och kämpa på!!

Svar: haha ja men visst är vi tsm, han orkar bara inte blogga :P
Annu Åkers

2013-06-09 // 18:39:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!