Premiärtur

Idag blev det fem varv i skidspåret vid Vasklot, enligt GPSn blev det drygt 13 km. Helt passligt med tanke på att det var en stund sedan man skidade senast. Det fina vädret och känslan efteråt gav mig lite blodad tand, så kanske man siktar på 20 km imorgon?
 
 
 
Thomas.




Ni borde kanske också skriva vem det är som skrivit inlägget? :D

Svar: Tack för påminnelsen :) // Thomas
Annu Åkers

2013-01-22 // 18:06:54

Det var helt otroooooooligt fint väder idag! Jag njöt till max under min löprunda i solsken! :) Tack för tipset om att man faktiskt kan skida på Vasklot, jag hade helt glömt bort det.

2013-01-22 // 22:41:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!