Hemskt ledsen

Jag är hemskt ledsen att suger på dessa dåliga träningsinlägg denna vecka, men jag ha ännu inte hunnit träna, det är skoluppgifter upp över öronen och har fortfarande sjuk häst och mycket annat på G jag inte vill skriva om här ;)
 
MEN i morgon ska jag och träna med min goda vän Sara, så då lovar jag någon träningsbild. Vi kommer att träna armar då, och eftersom det inte blev någon träning idag (som var inplanerat) tänkte jag lägga till lite mag/rygg muskeltärning till samma träningspass!
 
Tur att T är aktiv och updaterar er om sin träning så ni har något att läsa om! :)
 
 
Annu





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!