Bra träningsmusik

När jag själv är och tränar så är bra träningsmusik A & O. Har jag inte bra träningsmusik pumpandes i mina öron så blir det till ingenting av min träning (förutom när jag tränar med en kompis). Musiken får en verkligen att ge det där lilla extra.
 
Speciellt i uppvärmnignen är jag beroende av musiken för att hålla ett bra tempo till exempel när jag springer eller är på crosstrainern. Är jag ute och springer så där annars så kommer jag ingenstans om jag inte har musik i öronen!
 
Här är några av min playlist när jag tränar (klicka på låtarna för att lyssna på dem!) :)
 
Uppvärmning  - crosstrainer/löpning
Bruno Mars - Marry You
Thin Lizzy - The boys are back in town
Maskinen - Krossa alla fönster
Kelly Clarkson - What doesn't kill you
Leona Lewis - Collide
 
Muskelpumpning - vikter/maskiner
LMFAO - Sexy and I know it
Rihanna - S&M
Swedish house maffia - Greyhound
Fergie (ft. pitbull) - Feel alive
Kiss My - Matt Hewie & Patrick Aruelle
Kylie Monouge - timebomb
 
Nervarvning - Stretchning
Demi Lovato - Skyscraper
Adele - Some like you
Maroon 5 - Payphone
Taylor Swift - Eyes Open
 
 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!