Snabbaste turen hittills!

Eftersom det var strålande solksken och endast några minusgrader, så var det ju ett måste att komma ut i skidspåret. På grund av tidsbrist åkte jag till Skogsberget som ligger på nära köravstånd. Och idag gick det FORT! Plusgraderna tidigare i veckan hade mjukat upp spåret och nu bildat en ishinna när det blivit kallare igen. 16 km avverkades på tiden 1 timme och 7 minuter, och jag skulle gärna ha åkt dubbla distansen bara jag skulle haft mera tid till förfogande.
Jag skall ännu försöka skida 30 km på söndagen för att se hur kroppen reagerar på ett lite längre pass. Då är det exakt en vecka kvar till BotniaVasan och de 52 kilometrar som skall skidas. Jag litar på att min armstyrka skall bära mig långt eftersom tekniken är obefintlig i dagsläget. Som sagt, med styrka kommer man långt, med vilja ännu längre!
 
 
 
Imorgon väntar gymmet och då står knäböj, bänkpress och marklyft på tur. Can´t wait!
 
 
Thomas.
 
 
 
 
 
 
 
 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!