En vecka med en massa program

Detta kommer bil en jäkla stress-vecka!! Jag har precis kommit hem från skolan och kan pusta ut i 30 min, sedan ska jag iväg och prova brudklänning! Nej, Thomas har inte friat, utan det är till ett Bröllopsevenemang som Artistica och Hotell Astor ordnar nu på lördag så jag fick äran att vara deras modell/en av modellerna (vet faktistk inte om det bara är jag eller flera modeller?! haha)
 
Så jag ska försöka hinna med många bra träningspass denna vecka så man ser mest slimmad ut som jag bara kan nu på lördag!!! Fast idag så kommer jag faktiskt inte träna eftersom jag fortfarande känner mig mör och trött i kroppen efter att ha varit ute och festat lite för omväxlingsskull i helgen, men i morgon drar jag igång på riktigt!! :)
 
 




» Sara

Jag som just tänkt skicka å fråga om du vila komma med mig på pumpen ;) hehe.

Svar: haha, nee idag hann jag inte! :D
Annu Åkers

2013-02-04 // 14:15:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!