En lång "fake"brud

 
 Jag står på ett vitt lakan för att inte smutsa ner klänningen ifall ni undrar vad det är där under
 
Så här fin fick jag bli fixad av goa Irina Serenius-Sundelin på Artistica i lördags på Bröllopseventet. Jag kände mig verkligen som en prinsessa. Jag väntar med iver på att få se bilderna Sara tog från eventet, hon var nämligen där med två vänner och tog några foton, hon tar alltid så fina foton. Fotot här ovan är taget med telefon så där av kvaliteten, hehe.
 
Så ska ni fixa frisyrer eller behöver bra firsörer rekommenderar jag Artistica. Jag har varit stamkund där i snart 10 år och funderar inte en sekund på at byta salong. Bara ett tips, för även om detta är en tränignsblogg så ska man ju även om man tränar och klippa/färga sig någon gång också. Dessutom skulle ja nog inte utan min träning sluppit in i den där vackra skapelsen, den vackra klänningen är från Boutique Beauty!
 




» Sofia

Ljuvlig klänning och vad du är vacker! :)

Svar: Tack! Jo den var en super fin klänning. Tack snälla du!
Annu Åkers

2013-02-11 // 19:54:31
» Sara

Så fin du är! :D

Svar: Tack rara du! // Annu
Annu Åkers

2013-02-11 // 20:19:08

Jättevacker brud! Nästan så jag vill gifta mej igen :)

Svar: nämen tack snälla!! // Annu
Annu Åkers

2013-02-12 // 15:21:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!