Loppu slut, stig upp o gå ut!

Så som rubriken lyder är ungefär känslan jag hade efter kvällens BodyPump! Det var såååååå obeskrivligt roligt att hänga med på ett draget pass igen, att jag dessutom kommer få sällskap av mina fina vänner Frida och Jannike i framtiden också gjorde euforin att få pumpa lite muskler igen helt fantastisk!
 
Det var skönt att träna igen, speciellt efter en allt annat än nyttig helg i sverige med hamburgare , godis och läsk. Det darrade i musklerna riktigt ordentligt där ett tag så någon kommer ha sjuka bröst och armmuskler i morgon, hehe. Vissa övningar kunde jag inte göra helt ut p.g.a. stressfrakturen under trampdynan (som blivit tyvärr sämre igen efter mycket promenerande i dåliga skor i sverige!!). Utfall med att stiga med höger fot fram fick jag göra en egen version av eftersom det tar fruktansvärt sjukt att böja och belasta vänster trampdyna fortfarande. Samma sak gällde plankan och armhävningar, de fick bli från knäna eller endast lutande på höger fot, men lika glad var jag för det!
 
Jag sjunger som Baloo lite ikväll efter att ÄNTLIGEN fått vara på ett draget pass och inte bara nöta på i salen, "var nöjd med allt vad livet ger och allt dig kring dig ser, glöm bort sorger och besvär..". Jo, annars så köpte jag äntligen mina "handskar" som jag länge kännt jag behöver då jag svettas så mycket på gymmet då jag håller i hantlar, så nu tog jag tumme ur och köpte dessa nedan i Sverige. Provkörde dem idag och de är verkligen ett bra inköp! Inte en gång fick jag fundera på om jag höll i ordentligt.
 
 
 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!