Första träningspasset

 
Det var faktiskt riktigt roligt att komma till gymmet när man möts av härliga Lena Lahti och jag kunde börja mitt första beösk på gymmet efter pausen med att sitta ner med henne och peppas. De är så toppen personalen där på LadyLine att jag skulle inte byta frivilligt gym. Visst har jag haft en paus nu under sommaren p.g.a. tidsbrist och min stressfraktur i foten, men nu drar jag igång igen på allvar!
 
 
Eftersom formen min blivit mjukare och mer ofast under sommaren då jag inte brytt mig så mycket vad jag stoppar i mig så blev det fokuse på baken, låren och armarna under träningspasset.  Alla har ju olika ställen på  kroppen vart de extra kg läger sig, eller områden som allt extra rasar från. Från mitten av låren upp till nedre delen av magen lägger alla extra godispåsar och pizzor sig på mig, medan kring axlar och midja är områden var det ganska lätt faller bort lite extra från då jag lägger igång med träning.
 
Jag tränade inget långt pass eftersom det var första på 1,5 månad, men 45 min inensiv träning var jag gjorde benpress, magisar, armhävningar, armövningar med fria vikter, utfall och värmde upp på crosstrainern. Som avslutningn stretchade jag och svettades i infraröda bastun i 20 min, och det kändes så skönt efteråt att vara tillbaka på gymmet.
 
 
Den infraröda bastun har verkligen gett bra effekt mot min acne. Så i samband med att jag böt ansiktstvätt till Mary Kay och började gå i infraröda bastun efter träning har min hy blivit märkbart bättre.  




Vilken Mary Kay serie använder du? Jag är själv Mary Kay konsult så jag är nyfiken på vad som fungerar för dej :)

Svar: jag använde acne-serien :) varit riktigt bra!
Annu Åkers

2013-09-06 // 10:05:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!