Bästa måltiden

Frukost <3
 
Den bästa måltiden är ju lätt frukost. I alla fall de gånger som man inte behöver stressa utan få äta en ordentlig stadig frukost efter att fått ha sovt ut ordentligt. 
 
Jag är aldrig rädd att äta ordentligt på morgonen, eftersom frukosten bränner du bort under dagen genom allt du gör, så frukosten tycker jag man aldrig ska vara rädd att äta av. :)
 
Idag blev det med andra ord en perfekt start på dagen! Nu ska jag och Thomas städa bort allt katthår från lägenheten, och sedan blir det att cykla iväg till gymmet på ett lugnare träningspass.  Jag tänkte bara köra på crosstrainern (30 min) och sedan sitta i infraröda bastun 20 min. Vi ska ändå och fira lite villavslutning ikväll, så det känns lite onödigt att dra ett galet träningspass idag, eftersom resultetat av träningen blir lite plus minus noll i slutändan. Men det är ju alltid bra att röra på sig lite.





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!