Ursäkta mig!

Alltså det här är inget reklam-plank, I know. Men då jag inte gjort något extra reklam över Karisma visningen har jag istället fått kommentarer "inte har jag vetat om det då du inte berättat" SÅ nu på fredag är det Karismas populära Fashionshow på strampen, med middag.
 
Alltså för 45 euro får du en super god tre rättersmiddag och dryck + en välkomst coctail och den uppskattade Fashion showen då. Förra året kunde man droppa in strax före showen (då gratis), men då var det inte lika bra åskådarplatser eftesom man då stod i baren.
 
Jag har ingen aning hur många platser/bord som finns kvar, men förra året sålde det slut fort så det lönar sig att kolla nu genast om det finns platser kvar. Alla var så nöjda förra året så konceptet med fashion show + dinner var genialt! Kläderna kommer då från Karisma och håret och smink fixar frisörerna på Artistica.
 
Bordsreservationer [email protected] eller 06 312 5513.
 
 
Från förra årets visning som var en succé





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!