one lazy day left

Nåja, i morgon har jag bestämt att min träning drar igång igen! Idag ska jag ännu vila lite och i morgon börjar jag träna som vanligt igen!! :) Ska bli så kul!
 
Jag funderar att jag ska utnyttja LadyLines förmåner och skaffa mig ett skräddarsytt träningsprogram! Det innebär att jag får olika övningar jag ska göra, och jag har möjlighet att 3 gånger i året förnya programmet gratis. Jag har alltså ingen som går bredvid mig och säger hur jag ska göra varje gång, men får ett program var jag får tränat önskvärda musklegrupper! Jag tror det är precis det här jag behöver, jag har nämligen kännt mig lite omotiverad med allt på sistone, kanske för mycket stress?? Jag ska hur som helst boka tid i morgon när jag far till gymmet. Ska bli intressant och spännande, får se vad jag får för program! :)
 
För dessa 2,5 vecka utan gym noteras redan på kroppen, jag har ätit lite för
mycket kolhydrater och rört på mig för lite. Men nu ska jag back to business!!




Wow, härlig kropp där! Grrrrr :)

2013-05-10 // 20:58:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!