Busy busy!

Igår åkte jag ut till gymmet för ett super snabbt träningspass, men bättre ät kort pass än inget alls. Jag tränade effektivt armarna i 35 min efter att ha värmt upp på crosstrainern i 5 min. Det gick riktigt bra fast jag var lite småsressad i slutet av träningspasset!
 
När jag cyklade hem så kändes det av i armarna när jag skulle hålla i styrstången så jag fick försöka hitta en ställning så inte armarna skulle krampa, haha. Jag måste väl ha lyckats ganska bra med träningen då på det korta träningspasset, eller hur? :)
 
 
Habaaa




» Sara

En kort effektiv träning kan ofta vara bättre än en lång och inte så effektiv ;)

Svar: nåjoo, men avskyr att stressa ;) // Annu
Annu Åkers

2013-04-10 // 08:47:00

Well done Annu!! :) Hellre kort träning än ingen alls.

Svar: Tack!! :) störande bara då man skulle vilja pumpa länge då man väl hinner till gymmet :/ // Annu
Annu Åkers

2013-04-10 // 10:56:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!