Att finna inspiration

Vissa gånger kan jag tycka det är svinsvårt att hitta inspiration! Men om jag har något mål så går träningen så mycket lättare och bättre!
 
Eftersom jag inte känner jag behöver riktigt ha som mål att bli flera storlekar mindre i kroppen, så har för tillfället istället som mål att få fastare kropp och starkare kropp. En morot som får mig att finna inspirationen att träna mig mot mitt slutmål är faktiskt att få vara med i fashion shower, även om det är på amatörmässig nivå så är det så roligt! Att ha showerna på både våren och höster gör att jag jobba lite extra just där före showen och det håller mig igång. För det är viktigt att allt du gör ska kännas roligt. Speciellt när du själv och andra noterar framstegen. 
 
Nu har jag dock inte fått träna på snart 2 veckor är jag uttråkad och önskar snoret skulle sluta rinna!! Men alla är vi förkylda ibland och nu har T just precis kommit hem från apoteket så jag ska få lite medicin, så hoppas vi jag snart är kry i hals, näsa och kropp så jag kan börja träna! :)
 
 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!