Mina mål..

Jag blev lite sugen jag med att skriva om mina mål när Thomas skrev om sin botniatrippel! Sådana "stora" mål har inte jag, eftersom mina tävlingar kommer att ske inom ridsporten eftersom den slukar mest av min lediga tid. MEN, mitt mål är att kunna delta eventuellt i midnattsloppet (10 km) i Helsingfors 31 augusti
 
Sedan har jag och Thomas fundera lite smått om vi skulle delta i Vita Fruns parlopp den 2a juli. Det innebär att en är en sträcka på ca 6 km springs emot varandra, alltså att jag skulle starta i ena ändan och Thomas i andra i så fall och där vi möts avslutas loppet. Ganska kul vad? Jag tycker detta skulle vara ganska så kul, och det loppet arrangeras i Tottesund, Maxmo.
 
Vad har ni för mål med er träning? Ifall jag håller mina mål så är det första gången jag tävlar i löpning (utöver stafettkarnevalen) sedan jag gick i friidrott när jag gick i lågstadiet. :)
 
 
Vita Fruns parlopp i Tottesund
Midnattsloppet i Helsingfors




» Sara

Det där i Maxmo lät ju riktigt kul alltså!

Svar: jo, för jag menar thomas som är i bättre kondition får ju springa längre än mig då ;) så får man ta i egen takt! :D
Annu Åkers

2013-05-02 // 19:57:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!