Nytt och fint!

Jag skulle så vilja införskaffa nya fina träningskläder, de billiga jag köpte från H&M i höstas börjar visa att de just var köpta för en billig peng. Men med ett ynkligt studiebidrag kommer man inte långt om man vill handla träningskläder!!
 
Men man får ju alltid önska!! Kläderna kommer härifrån..
 
 
// Annu




Känner igen mig. Synd att träningskläder i bra kvalité ska va så himla dyrt :(

Svar: precis, lite irriterande när man ändå tvättar dem så ofta så man behöver flera och av bra kvalitet så det inte blir nytt plagg på plagg på plagg.. ;) // Annu
Annu Åkers

2013-02-19 // 14:20:10
» Sara

Känner samma, så det mesta köper jag från H&M också. Men dom blir dåliga så jättesnabbt. Köpte ett par träningsbyxor från Cubus också, dom var billiga men blev noppiga på direkten.

Svar: jaa-a suck, man blir så glad då de e billigt men kvaliteten är där efter då också :/
Annu Åkers

2013-02-19 // 19:12:27
» Elin

Tänkt bara tipsa ifall du ska skaff nya gymnastikskor - barfotaskor! :) Di e så bra. Ja ha å nämligen haft problem me valpsjuka, å kramp i vaderna dessutom, å första gången ja använd mina barfotaskor (på löpmatta) fick ja int alls nå ont i benen, vilket ja förr fick endast efter några minuter av löpning..
http://www.reclaimthegym.se/wp-content/uploads/2010/06/FiveFingers-Speed.jpg

2013-02-19 // 19:53:20

Det e verkligen synd att bra träningskläder kostar så myki! :/ men faltiskt så e ett par träningsbyxor från H&M som jag har ett par av de bästa byxorna jag har, otroligt nog! Men annars tappar billiga träningskläder formen direkt lr blir noppriga.
Håller annars med Elin, FiveFingers e toppen! Tränar allti i mina, går ti ha överallt ti allt ;)

Svar: jo så är det. Mina tärningstoppar har hållit helt bra i passformen från H&M, men färgen börjar fara. :/ // Annu
Annu Åkers

2013-02-19 // 22:02:13

du har ju en sportbh att få i present... ;)

Svar: ja fasen de hade jag glömt! måste gå runt i butiker nu o prova! :D // lillasyster
Annu Åkers

2013-02-20 // 11:04:31
» Julia

Tyvärr kostar träningskläder rätt mycket men jag brukar se det som en investering, man vill ju int köpa dyra kläder och låta dem hänga i garderoben ;)

2013-02-21 // 11:49:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!