Cykelfeber

Sakta men säkert närmarsig våren, och redan nu får man börja fixa cykeln i skick så att det sedan bara är att åka när asfalten kommer fram. Förra året köpte jag mig en cykel för att kunna delta i BotniaCyklingen som är ett motionslopp på 106 km. Det blev till slut en cykel av hybrid modell när jag köpte, någonting som jag kanske ångrar idag. En racer modell skulle ju gå så mycket fortare, och det är ju alltid kul! Om ekonomin tillät så skulle jag kunna tänka mig att köra med någon av dessa här under.
 
Thomas.
 
 
 
 




» Jan

Bara så du veit, pedfeber går int om me na burana ;)

Svar: He kan do nou ha så rätt i så :)
Annu Åkers

2013-02-21 // 21:34:30
» Ina

Jag har en racer att låna ut i sommar om du vill pröva. En Peak med shimanoväxlar. Eftersom den passar min kroppslängd, borde den passa din :) Du får köpa den sen om du vill också :) provkörning i påsk? Har du cykelskor med "klossar" (ej clips) ?

Svar: Intressant. Den skall vi absolut titta närmare på när vi kommer och hälsar på :). Jag har skor med SPD-klossar sedan tidigare.
Annu Åkers

2013-02-21 // 21:51:55
» Heidi

En landsvägacykel är en väldigt bra investering tycker jag i alla fall :)

Svar: Jo du har så rätt, jag ska kika vidare och se vad som händer. Det kostar ju ingenting att titta iaf :) // Thomas
Annu Åkers

2013-02-22 // 09:44:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!