Läsvärd

Direkt efter tillfrisknandet från magsjukan så drog jag på mig en riktig förkylning, vilket har gjort att jag tvingats avstå från träningen i 1,5 veckas tid. Men nu känner jag att det börjar släppa, så förhoppningsvis är man tillbaka till helgen, redo att börja med lite lugnare träningspass.
 
När man inte kunnat träna så har jag istället utnyttjat tiden med att läsa om det. Jag började läsa boken "4 timmars kroppen", skriven av Timothy Ferris. Jag måste faktiskt säga att det är riktigt underhållande läsning om kost och träning, som omkullkastar många av de funderingar, teorier och rekommendationer som vi har idag gällande träning, hälsa och kost. Läs den!
 
 
Thomas.




» Sara

Jag har läst boken av honom som heter 4 timmars arbetsvecka, eller jag håller på att läsa den. Även om det kanske finns mycket bullshit i den så är den ändå väldigt intressant och visst finns det saker man kan ta till sig. Kan kanske tänka mig att den där är i samma stil? :)

Svar: Det har du helt rätt i, men det är alltid intressant att läsa teorier som går lite mot den vanliga strömmen:). Jag har inte själv läst boken 4 timmars arbetsvecka, men med tanke på namnet så skulle jag inte bli förvåna om böckerna går lite i samma stil. :)//Thomas
Annu Åkers

2013-04-20 // 20:03:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!