Update om foten

 
 
I morgon ska jag och planera ett träningsprogram till gymmet som läggs upp tillsammans med en koordinator (eller vad det nu heter) som jag kan använda mig av nu när jag måste vila foten, så det ska bli intressant att se vad jag får för övningar! Hoppas jag orkar hålla programmet och håller motivationen uppe.
 
Gällande foten är det helt otroligt!! Det måste nog v ara någon super-tejpning och super-medicin jag fått, för det är som natt och dag från torsdagen!! Jag kan i princip gå normal och jag känner bara av smärta ibland!! Fatta om jag känner mig lättad nu då jag trodde jag skulle gå med den där smärtan i flera månader! Men jag ska ändå ta de lugnt i alla fall en månad så jag inte gör processen långvarigt, så ser jag efter en månad hur det känns! Ni anar inte vilken glädje jag känner över foten!!
 
Annu.





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!