Träningsshorts?

Jag tycker man ser allt flera som har shorts när de tränar, och jag tycker det är mycket snyggt på vissa! Men jag är lite tveksam när det kommer till mig? Ska jag köpa ett par eller??
 
Vad tycker ni som tränar i shorts. Åker de upp och blir som trosor under tärningspasset? Svettas man mera om benen så huden blir irriterad då den tar emot hud, ni vet då låren går ihop?? För det ser verkligen så fräsht ut nu till sommaren med shorts, så jag har länge funderat om jag borde införskaffa mig ett par?? :)
 
 
Det är nämligen lite det här som är min mardröm då man ändå har en
större bakdel så skulle inte detta vara så smickrande om det skedde ;)
 
 

Eller måste man ha super slimmade ben för att shorts ska vara bekvämt? Berätta era erfarenheter
 




» Ida

Hej :) Jag älskar att ha shorts då ja tränar! Nike har bra shorst som har någå slags undershorts så de gör int nå om de skulle råka åka upp. Blir inte lika varmt heller med shorts och de finns i så fina färger! :) Tycker annars sjukt mycket om eran blogg!

Svar: Jaa-a, alltså jag borde tusan köpa mig ett par. Kanske just något av märket Nike? Eftersom jag har lite kraftigare lår och rumppa tror jag det borde vara just med någon sådan fundering så det inte glider upp så rumppan syns ;)
Va kul att läsa!! Tack snälla rara! // Annu
Annu Åkers

2013-05-15 // 21:24:19
» Elin

Fotbolsshorts har varit bäst åt mig, då låren tar ihop :D

2013-05-16 // 16:58:08
» Bella

hej, jag har också Nike shorts med "undershorts" och tycker om dom jätte mycket, så bra då dom inte åker upp så man visar rumpan :D
hittade hur som hellst mina på vasa sport, om jag minns rätt var dom inte så dyra heller :)

2013-05-16 // 21:37:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!