Lite svårt det här

Alltså min fot har blivit värre igen (bättre som tur idag än igår i alla fall). Jag skulle näligen hoppa ner från min häst här om dagen och så tappade jag balansen då jag landade (landar alltid på friska foten) så denna gång fick också sjuka foten en smäll och smärtan blev värre igen!
 
Jag borde väl sitta hemma och vila foten helt, men jag klarar inte det. Så jag utnyttjar mitt träningsprogram (som inte belastar trampdynan var frakturen är) denna morgondag till ära. Jag tror inte jag hinner träna allt för länge eftersom vi ska till T:fors idag, men iaf 40 min borde jag hinna med, och att frivilligt vara uppe kl 7 för att äta frukost och bege sig iväg mot gymmet är ganska stort för att vara mig. :)
 
Jag har hunnit testa mitt skräddarsydda träningsprogram som gjorts åt mig med tanke på foten en gång, och det var nog tungt och ett bra program! Jag hann inte genom hela på en timme så det är ju bra med tanke på att jag ska endast träna i salen nu en tid fram över, och jag kanske inte tröttnar lika fort? :)
 
Idag ska jag försöka dock träna mera kondition på corsstrainern eftersom min fot till min lycka klarade av det (efter at jag blev visad rätt teknik)!! Rodd och cykling kändes av i foten, så de lades inte med i programmet alls, men många andra bra övningar! Ska bli kul om jag ser resultat?
 
 
 
Annu.





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!