Rumpa och armar

I förrgår var jag till gymmet och tränade i lite på en timme. Fokus var på baklår, rumppa och armar, alltså uppvärmning i vanlig ordning på crosstrainern o fokus på att baklåren var i arbete i 20 min, sedan blev det olika övningar var jag tränade biceps, aningen triceps och musklerna kring skuldrorna. Till sist gjorde jag benpress och andra övningar som tränar rumppa och baklår.
 
Det som känns roligt är att jag på egen hand fått mina muskler "limin", visst inte är det kanske målet med träninge, men kul att jag vågar ta i lite mer än jag kanske trodde jag orkar så musklerna får arbeta. :)
 
Sista förbränningspunkten blev då som vanligt infraröda bastun 20 min efter stretchningen. :)
 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!