Konditionsträning

Idag blev det lite konditionsträning, 40 min på crosstrainern, lite magövningar och 20 min i infraröda bastun. De första 20 min på crosstrainern fokuserade jag på att använda de mindre musklerna och musklerna på baksidan av låret och i stjärten precis som jag blev instruerad via FUSTRA, och de sista 20 min ökade jag tempot och arbetade med de större lårmusklerna fram på låret. 
 
Efter konditionsövningarna gjorde jag lite magisar i ca 15 min innan jag avslutade med att ha svetten rinnandes i infraröda bastun. Helt galet hur man svettas i den, i alla fall jag, finns ingen stopp, heh..
 
Det kanske inte var världens tyngsta pass idag, men ett svettigt i alla fall. :)
 

Nöjd e glad efter träningspasset





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!