You said it sister!

Jag är lite inne på samma tema som igår, med att inte vara för mager, och ramlade över ett klipp var Tyra Banks pratar om hälsosamma kroppar..
 
Visst nu är vi inga modeller, men jag tycker det inte är bara inom modeindustrin idag detta är ett problem, så ta och kika på klippet, det är inte långt!
 
Nu ska jag ta tummen ur och fara till gymmet och pumpa lite muskler! :)
 
 
 




» Linn

Annu, minns jag fel eller hade du inte skrivit i förra bloggen att du skaffat en "hälsoväst". Alltså en väst som stöder upp ryggen, stöder andningen osv. Har du använt den, och isåfall, var den värt att köpa? :)

2013-03-13 // 17:56:40

Fasen vilket bra klipp, tack för det Annu! :) Bra attityd av Tyra.

Svar: visst är det! :) Tyra e superwoman! // Annu
Annu Åkers

2013-03-13 // 23:10:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!