Vi får se!!

Jag skulle verkligen vilja hinna träna idag, men vi får se om jag hinner. Jag har nämligen läst på tent hela morgonen och ska skriva den nu kl 15:30. Efter att jag skrivit tenten ska jag möta upp en vän jag inte träffat på länge och direkt efter den "dejten" rusa iväg till stallet, så KANSKE jag hinner med ett senare träningspass ikväll, gymmet har väl ändå uppe till kl 22??
 
Allt handlar om prioriteringar när det kommer till träning. Visst prioriterar jag träning ganska högt på min lista, men det är inte prio ett (kanske nr. 2 eller 3 på min prio-lista). Jag har ganska mycket jag vill och måste hinna med varje dag, men som Mårten Nylén poängterade "man finner alltid tid att träna om man verkligen vill det". Men mitt stora problem är att jag skulle vilja utnyttja mitt gymkort och träna där, för hemmaträning, eller att gå ut/springa suger jag på eftersom jag måste komma bort från hemmet för att få något gjort. SUCK!!
 
 
 
Nu ska jag läsa det sista på tenten innan jag måste
köra iväg till skolan, håll tummar och tår att jag klarar tenten!!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!