Som en prinsessa

Igår och idag har jag fått känna mig som en princessa! Igår bjöd Thomas mig på middag, kvinnodagen till ära, så ni kan ju tänka er hur perfekt maten smakade efter stress-löpningen på gymmet!
 
Men han fortsatte imponera, idag bjöd han ut mig på en hotellfrukost! Jag älskar frukost, det är lätt bästa måltiden på hela dagen. En massa gott och man kan med samvete vräka i sig hur mycket som helst eftersom man behöver energin under dagen!
 
 
Annu. 




Ååååå låter underbart!! :) Frukost är grymt, även mitt favvomål.

Svar: Det finns så mycket fantasktiskt gott att välja mellan!! :D // Annu
Annu Åkers

2013-03-09 // 15:48:26
» Sara

Hotellfrukost är bäst!

Svar: att det är ja!! Bara man kommer upp ur sängen är det bäst!! :D // Annu
Annu Åkers

2013-03-09 // 16:53:01
» Sofia

Åååh! Så gott!

Svar:
Annu Åkers

2013-03-10 // 11:17:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!