Nya tider!

Jaa-a, jag är fortfarande förvånad över att jag inte har intresse (råd) att delta i pampas i år?? Det är det enda man ser kompisar och bekanta uppdaterar om på Facebook, och visst ser de ut att ha roligt, men jag vet inte, intresserar ej i år!
 
Sedan blev jag ÄGARE till mitt helt egna gymkort idag också. It feels good, med studierabatt blev det ju 9 euro dyrare än jag betalat då jag hyrt, men det är väl ändå helt okej pris. Jag vet det finns billigare gym, men jag har alltid trivts bäst på LadyLine och Sportsclub, så varför sluta där då eftersom träning ska vara roligt! Så nu får jag alla ägarförmåner också, så jag får ju ta med en vän 1 gång i månaden, det tycker jag ska bli skit kul! :) Frivilliga??
 
Idag tränade jag benen och hade ungefär samma vikter som tidigare, typ 5 kg mera på någon, men jäklar i bänkpressen (heter det så?) orkade jag hela f*cking 3 x 10 reptetitioner 120 kg!! Känner mig som super woman, tidigare har jag orkar runt 3 reptetitioner med 50-80kg under hösten!!
 
 
 
 

 
Helt otroligt vad en tight sportbh kan trolla bort bröstens en (därför tog jag bilden t.h.).
I feel like a man då jag int är van att se mig så där, hehe!




» Kajsa

Här finns en frivillig! Hehe
Har aldrig varit på ett "riktigt" gym :(

2013-03-23 // 16:27:03
» Cila

Du menar väl BENpräss och inte BÄNKpräss?! :D

Svar: ,precis det, lie skrivfel ;)
Annu Åkers

2013-03-26 // 07:28:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!