Löprunda i Sverige avklarad

Idag var jag ute och sprang 4,63 km på 30 min med pappa i det härliga vårvädret här i Örebro. Solen sken och det var några plusgrader, men det bästa var inte det underbara vädret utan att jag orkade springa HELA sträckan, och att jag till och med orkade med att öka farten i slutet känns helt fantastiskt! Jag och pappa sprang med 6,4min/km som medelfart av hela rundan, och som snabbast 4,26min/km.
 
I höstas då jag senast sprang på riktigt så orkade jag inte springa hela sträckan och då är den lite kortare om jag minns rätt. Jag är med andra ord super nöjd! För det kändes som att jag skulle ha orkat springa lite till, och DET känns härligt! Vinterns gymmande har verkligen gett resultat och den här rundan gav verkligen den motivation jag behövde för att fortsätta träna! :)
 
Tack för motivationen och sällskapet, pappa
 
 




» Sara

Härligt :)

2013-04-01 // 13:05:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!