Känslan

Alltså jag förstår inte hur det kan vara så svårt ibland att komma iväg till gymmet när man vet hur fantastiskt skönt det är efteråt? Som igår, det tog mig 3 timmar innan jag var iväg, och då hade jag varit ombytt här hemma i 3 h i träningskläder men kom mig inte iväg, haha!
 
Igår blev det benträning, vilket känns av i låren idag, och idag tänkte jag köra övre rygg och armar på gymmet, bara jag kommer mig iväg, hehe!
 
 
På gymmet igår!




har lite samma grej, det blir lätt att man skjuter upp det. Men har märkt att man bara inte ska tänka utan göra så funkar det bäst. Kommer jag hem från skolan och är super trött och sätter ner mig tänker jag bara på hur trött jag är och att jag verkligen inte skulle ha lust att träna, men slänger jag genast på mig träningskläderna och börjar hinner jag liksom inte börja tycka det är jobbigt utan lurar mig själv på något konstigt sätt :D

Svar: så är det, men då jag har hästen att rida också så blir det ofta gymmet som får lida, eftersom man ofta är helt sloppu slut om man dessutom haft skola, MEN också de är en ursäkt från min sida jag måste jobba på för att få tummen ur och iväg till gymmet ;) // Annu
Annu Åkers

2013-03-13 // 21:30:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!