Ingen träning

Det blev ingen gymtränig idag eftersom jag varit och tävlat med hästen min i dressyr. Vi placerade oss på en 6e plats av 20 deltagare så jag är riktigt nöjd eftersom jag tävlat så lite.
 
Thomas dök upp som moraliskt stöd i när jag skulle tävla. Det är så skönt att han alltid stöttar mig! Världens bästa pojkvän!! Att bli stöttad i sin hobby/träning gör att man får en mer beslutsamhet med det man gör!
 
 
Världens bästa killar, Thomas & hästen Matti




Vilken fin häst och grattis till placeringen :)

Svar: Tack, jo visst är han! :) En lurvig söt sak! // Annu
Annu Åkers

2013-03-10 // 20:23:36
» Sofia

Vilken ljuvlig bild :)

Svar: Sara Holtkamp är den duktiga fotografen! :) // Annu
Annu Åkers

2013-03-11 // 10:30:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!