En lite sämre träningsdag

När man vaknade idag och såg vilket fint väder det var, så bestämde jag mig för att åka ut i skidspåret. Jag ville prova ett nytt ställe och det fick bli Öjberget i Sundom. Men det blev till ingenting. Pulsen steg onödigt högt direkt och det kändes inte alls bra. Dessutom så gick staven sönder efter 5-6 km. Så det blev att slänga in skidorna i bilen och köra hem. Irriterad över att det inte blev något bra träningspass så böt jag snabbt om till löpskor och sprang en kort runda på 4 km, bara för att det skulle kännas lite bättre. Men nej, även det kändes bara tungt och jobbigt. Nattskifte och x antal timmar mindre sömn än normalt kändes av i kroppen. Nåja, bättre än ingen träning överhuvudtaget. Nu blir det avkoppling med bastu och nya tag inför den kommande träningsveckan!
 
 
 
Träning vecka 12
Måndag: Gym
Tisdag: 6,5 km löpning
Onsdag: Gym
Torsdag: Vilodag
Fredag: Gym
Lördag: Gym
Söndag: 5 km skidning, 4 km löpning
 
Totalt gym: 4
Totalt promenader:
Totalt Annat: 3
 
Thomas.





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!