Är det värt det?!

Nu vet jag inte riktigt veta vad jag ska göra.. Tjejen jag hyrt gymkortet av har bestämt sig att avsluta sitt medlemskap.. Så nu är jag lite kluven på hur jag ska göra, för ja, jag vill fortsätta gymma på Sports Club och Lady Line, jag menar det är enda gymmen jag faktistk fått igång min träning vid, men om kortet jag hyr skrivs över till mig så höjs summan med 9 euro per månad.. Ni kanske tänker 9 euro inte är så mycket, men för fattig studerande är det, och för att det ska lönas att då äga ett eget gymkort när summan höjs skulle jag måsta gå MINST 3 gånger i salen på vecka, helst 4, och med skola + alla skoluppgifter + häst blir det svårt alla gånger att få ihop 4 träningspass i veckan på gymmet.. Jag vill inte det ska börja kännas som att jag MÅSTE gå till gymmet, jag vill ha feelisen att jag VILL gå dit som det varit hittills!
 
Förstår ni mitt dilemma? Jag har kikat på hyresbörsen vad andra har för priser som hyr ut, men jag skulle inte slippa billigare undan med det heller, det skulle bli samma pris som om det skrevs över till mitt namn.. OOH!! Jag vill verkligen inte sluta på LadyLine och Sports Club!! Jag vill inte!! Men har jag råd med kortet är frågan??
 
 
Speciellt då man har sina fina vänner som också går där och man får träna tillsammans, det gör så mycket!
 
 
 
UPDATE:
Ja det är värt det.. Slutar jag på sportclub/ladyline får jag inte igång träninge alls! Hälsan är värd att investeras i!!  Så ikv firar jag det med RPV kl. 19:45, hehe. :)





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!