Vill ha!

Nu när jag känner mig mer motiverad igen med träningen blev jag grymt sugen på nya träningskläder igen. Det är ett tag sedan jag köpte nya tärningskläder, snart 1 år sedan, så kanske jag borde unna mig lite nya i sommar? :)
 
Varifrån brukar ni köpa träningskläder? Vet ni någon bra sajt??
 




Jag brukar köpa mina träningskläder från intersport samt gymgrossisten hemsidor :)

2013-06-10 // 08:50:25
» sonja

http://www.wellneteus.fi/ har snyggast träningskläder, har inte köpt några därifrån än (dyra!) men tänker unna mig något därifrån i sommar :) Annars shoppar jag på H&M.

2013-06-11 // 00:00:14
» AnnaK

Jag brukar shoppa mest träningskläder från märket Soc på Stadium, det är lite billigare än t.ex. Nike, men jag upplever att kvaliteten och passformen är lika bra.

Eftersom du har två träningsbhn i bildserien tänkte jag tipsa om att köpa träningsbhn som är gjorda för löpning och inte för gym som dom där ser ut att vara, det är helt överlägset oavsett vilken sport man pysslar med, speciellt eftersom man ändå oftast kör nånting skumpigt även i samband med styrkepass. Shock absorbers modeller Run och Max har flera gånger blivit bäst i test, dom kostar typ 60 euro på Intersport, men jag brukar handla på engelska underklädssidor och då om man prickar rätt på nån kampanj kan man få dem för under 30.

Svar: oj vilket bra tips! tack!! :D
Annu Åkers

2013-06-14 // 09:25:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!