Min andra Fustra-session

Nu ska jag rusa iväg mot gymmet för att få mitt andra Fustra-pass med personlig tränare vid LadyLine i Vasa centrum. Jag har inte klarat av att träna något sedan måndagen för jag har varit så sjuk i låren och armarna efter BodyPumpen så jag har gått som jag skulle ha bajsat ner mig emellanåt eftersom att puta extra med baken bakåt tagit minst ont i lårmusklerna, haha!
 
Jag är riktigt taggad inför dagens Fustra och det ska bli roligt att pröva med mera styrketräning som dagens program ska bestå ut av. Jag uppdaterar er mera senare, nu ska jag iväg o testa de! :)
 
 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!