Tjeeenare!

Jag tänkte försöka mig på ett träningspass idag, men jag ser jag inte kommer att hinna, tyvärr! Skolan först! Men istället tänkte jag tvinga mig upp tidigt i morgon och försöka mig på ett morgonträningspass 06:45 och BodyAttack.
 
Kanske lika bra jag vilar ännu idag då det är egentligen först idag jag känner mig bra i kroppen igen. Det har nämligen inte stått helt rätt till i magen för varken mig eller T sedan sverige, så antagligen har vi haft några bobbor i kroppen.
 
Nu tillbaka till tentboken! :)
 
 
Jag var ju ändu ut och gick i förrgår och red igår, så helt på latsidan är jag inte trots att jag inte är i salen varje dag. Det gäller bara att hitta vardagsmotionen man gillar! Äger man en häst finns det inga undanflykter, du ska ut dit varje dag!  Så därför är gymmet på andra plats  och inte första som för många andra tränignsnarkomaner! :)




Så är det för mig också, när man har hund så måste man prioritera hundpromenaden före gymmet:)Har labrador jag med:)

Svar: jonå tyvärr är de ju inte helt egna hundar då de är föräldrarnas, men jag bodde ändå hemma när de skaffades så jag räknar mig nog som matte åt dem i alla fall! ;) Visst skulle man vara mer vältränad om man kunde satsa 110% på gymmet, men det går 2-3 h i stallet så då måste det prioriteras före.. :) // Annu
Annu Åkers

2013-04-04 // 16:20:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!