Nu jäklar!!

Nu har jag ätit utan att tänka på vad jag stoppat i mig en vecka, men nu var det slut på det goda och från och med i morgon ska jag skärpa till mig. Inga kakor på jobbet, inga godispåsar i bilen, inga hamburgare fler än 2 ggr i månaden!! 
 
Nu ska jag tillbaka i min fina rutin jag hade tidigare med träning och mat, nu är det färdigt slarvar. Nu är värsta stressen förbi, så nu kan jag inte skylla på det eller tröstäta längre. Thomas kör med LCHF men dit sträcker jag mig inte, mindre kolhydrater, mindre skräpmat och godis kör jag på. Så ska svullnadskänslan runt magen som uppstått efter mitt slarvande med maten att försvinna! :) Yee, go me!
 
Showen igår gick bra och var awesome!! Jag har uppdaterat flitigt på Instragram (AnnuAkers heter jag där) från showen för att bespara denna blogg med allt för mycket texter och bilder från showen. Men vill ni se bilder kan ni kommentera här, annars lämnar det bort :) Men nu ska vi här käka lite tacos och söndagsmysa, nom nom!!
 
 
Jag hade så roligt igår på alla sätt och vis före, under och efter showen, så det lyckoruset lever jag länge på 
och kommer tagga så till med min träning, för jag fick den där energi-kicken jag verkligen behövt!! NU KÖR VI!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!