Målsättningar

Ett av sommarnes mål kommer att vara att fullgöra Botniatrippeln, det har jag nu bestämt för. För att göra det så krävs det att man deltagit och fullgjort följande delgrenar inom 12 månader. Skidning 53 km, cykling 106 km och löpning 30 km.
 
BotniaVasan och skidningen på 53 km kan jag kryssa av, den fullföljde jag i februari. På tur står 106 km i Botniacyklingen som äger rum i juli. Jag cyklade sträckan för första gången ifjol sommar utan större problem, så den oroar jag mig inte för. Den största utmaningen kommer att vara Botnialöpet och 30 km, som hålls i september. Jag har ju i alla fall god tid på mig att träna, och den har redan börjat för fullt!
 
 
Thomas
 
 
 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!