Legendary!

Nåjaa, kanske inte deta här hör hit, men jag vill ändå dela med mig av upplevelsen kort! Gårdagens mode och skönhetskryssning var så otroligt rolig! Det hör nog till topp 5 av de roligaste showerna vi gjort so far!
 
Sammanhållningen mellan showerna var en 10+ poängare och det var så otroligt roligt! Showerna gick bra och jag fick den efterlängtade adrenalin rushen som jag saknat de senaste gångerna. Allt var så fantastiskt roligt! Vi visade upp träningsmode och festmode, så jag slänger några foton hit och inväntar några från Lizette (som var ny i gänget och helt underbart ljuvlig tjej), på en av hennes bilder blev jag lite chockad över mina rygg och axelmuskler, jag började ju snart likna Biffen-Thomas när jag spänner dem, haha! Ni lär få se den "seriösa" bilden inom kort!
 
Men nu ska jag visa lite bilder åt er! Kolla nu bara in den röda klänningen från Botuique Beauty. Den var en dröm att ha på och jag skulle så ha velat stoppa ner den i egen kasse istället för butikens. Den dag jag har några 100 euron över hoppas jag den finns kvar i butiken. Den satt som en smäck och jag kände mig som en prinsessa, precis som en klänning ska göra! Det måste vara en av Vasas bästa butiker Boutique Beauty!
 
 

Klänning: Boutique Beauty, Skor: Kookenkä, Hår och smink: Rantasalonki
 
Klänning: Boutique Beauty, Skor: Kookenkä, Hår och smink: Rantasalonki
 
Klänning: VILA, Skor: Kookenkä, Hår och smink: Rantasalonki
 

Kläder: Welmeteus, Hår och smink: Rantasalonki
 

Kläder: Welmeteus, Hår och smink: Rantasalonki
 
Jag diggar så sista bilden, den beskriver kanske bäst
stämningen under den långa dagen som var från kl 07-23




» Julia

Åå vilka feelis-bilder! Har också bilder som du ska få! :) tack för igår håller med om att de var en av topp 5 absolut!

Svar: alltså de finns ju helt massa knäppa bider, jag trodde jag hade någon själv, men bara den sista fanns på min telefon, så jag vänar med spänning att ni ska skicka bilderna, för de var så kul igår!! Karisma nästa :) // annu
Annu Åkers

2013-04-07 // 16:48:22

Röda klänningen var helt otroligt fin på dej!
Vilka underbara bilder, det var så kul igår - rent ut sagt feelis! :)

Svar: det var sååå feelis! :) // annu
Annu Åkers

2013-04-07 // 23:10:21
» Sara

Superhärlig klänning den där första :) vitsi vad jag sku ha vila komma å titta :) Nåja, nästa gång! :P

Svar: Jo visst är den fin, den va ännu finare live. :) På hösten arrangeras det på nytt sa Kati! :) // Annu
Annu Åkers

2013-04-08 // 09:53:21

Ni var otrolig fina& jätte bra! :)

2013-04-08 // 13:53:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!